Proces optimalisatie met Pega

Optimaliseer processen met Pega en speel direct in op wensen van de klant

Verbeter de gebruikerservaring en speel direct in op de wensen uw klanten op het juiste tijdstip via het ideale communicatiekanaal.

Ontdek wat Pega voor uw processen kan betekenen
iQibt-Pega

De kracht van eenvoud

Het is van belang om snel in te spelen op klantvraag. Het kan echter zijn dat oude systemen ervoor zorgen dat snel meebewegen en digitaliseren lastiger wordt. Pega is een “low-code” platform, dat eenvoudig integreert met andere business (data) systemen. Met andere woorden: Uw behoud uw orginele systemen en Pega haalt automatisch de benodigde data uit die onderliggende systemen en creëert daarmee een volledig en real-time klantbeeld.
Vanuit de gedachte dat eenvoud, innoveert, sluit Pega naadloos aan bij die visie.

Het platform bestaat uit verschillende modules die u ook los van elkaar kunt inzetten. Met Pega heeft u een krachtig platform, waarmee u in staat bent om via elk gewenst communicatiekanaal direct in te spelen op de wensen van klanten en gebruikers.

Modules

iQibt heeft een team van gecertificeerde Pega business- en solutions architecten, die meer uw processen halen met de onderstaande modules van Pega.

  • Case Management
  • Application Development
  • Robotics
  • Decision Management

 

Case Management

Met Case Management optimaliseert u de workflow van uw processen en maakt u deze overzichtelijker. Omdat medewerkers op hetzelfde platform werken, wordt het overdragen van werk tussen personen en organisaties veel eenvoudiger. De case, zoals opgeslagen in het systeem, is de enige plek waar de ‘waarheid’ is vastgelegd. Het resultaat: Meer efficiëntie, consistentie en zichtbaarheid van caseprocessen. Met Case Management van Pega biedt u betere producten en diensten tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid.

Customer Service

Klantbeleving draait steeds meer om personalisatie. Via welk kanaal en op welk tijdstip of locatie wordt de klant het liefst geholpen? Wil je een goede gebruikerservaring bieden en een-op-een met je klant communiceren, dan is een volledig klantbeeld cruciaal. De juiste (real-time) data is onmisbaar voor een 360-klant-view.  Daarnaast is service en een goede begeleiding van het klantcontactproces belangrijk voor een goede gebruikerservaring. Pega Customer Service biedt een portaal dat de servicemedewerker snel en eenvoudig een compleet en juist klantbeeld geeft. Al op het moment van het eerste klantcontact, integreert u naadloos en op een eenvoudige manier data binnen uw eigen klantprocessen.

Minder fouten en efficiënter werken met Pega Robotics

Met Robotics automatiseert u tijdrovende, handmatige handelingen. Denk daarbij aan bijvoorbeeld de vele copy-paste acties tussen schermen van verschillende applicaties en/of websites. Robotics herkent deze acties en past de copy-paste acties alvast toe. U bespaart hiermee kostbare tijd en voorkomt tevens veel fouten. Deze automatisering is mogelijk met RDA (Robotics Desktop Automation).

Een andere mogelijkheid is het slimmer inrichten en afstemmen van processen. Dit is mogelijk met RPA (Robotics Process Automation). Bijvoorbeeld het opbouwen van de werkomgeving van de gebruiker. Hoeveel tijd zou het schelen, waneer u de acties, die de gebruiker elke ochtend uitvoert om te starten met de dagelijkse werkzaamheden, automatiseert? Met Robotics funtionaliteit in Pega haalt u meer efficiency uit processen, waardoor tijd beter wordt besteed.

Snel het beste advies aan uw klant door Pega Decisioning

Met de Decisioning technologie van Pega reageert en adviseert u real-time op de volgende ‘best-action’. Op basis van de verzamelde data uit de onderliggende systemen in combinatie met klantenbehoeften en bedrijfsdoelstellingen legt Pega automatisch u het beste (klant)advies voor. Hierdoor biedt u een snelle en gepersonaliseerde service aan uw klanten.

Processen verder automatiseren en optimaliseren?

En benieuwd naar de mogelijkheden? Ons team kijkt en denkt met u mee. Neem voor meer informatie contact op met Rob van de Burgt

Business Process Management • Nieuws • pega • 

Achmea zet belangrijke stap met Pega

Afgelopen week is een belangrijke stap gezet in de rationalisatiedoelstellingen van Achmea.

pega

Laat Pega het denkwerk voor je doen.

En speel direct in op de wensen van de klant. Ontdek aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe je als organisatie snel en eenvoudig inspeelt op de wens van de klant.

pega • SAP • 

SAP & Pega, Concurrentie of juist versterking?

Ron Slegers

Principal Consultant