Customer Experience

Creëer een superieure Customer Experience

Door technologie, internet en smart devices is mens en maatschappij “always on”. Iedereen wilt op elk willekeurig moment, direct de juiste informatie beschikbaar hebben. Een positieve ervaring is cruciaal voor de kritische consument. iQibt bundelt haar ervaring en expertise met de krachtige (cloud) oplossingen, zodat u uw gebruikers voorziet van een optimale Customer Experience.

 

 

iQibt_customerExperience

Service Cloud: Geef een boost aan customer experience

iQibt specialiseert zich in cloud oplossingen voor het verhogen van customer experience en klanttevredenheid. Hiervoor gebruiken wij Cloud for Service en Cloud for Sales binnen het C/4 HANA platform van SAP.

SAP Service Cloud is een bundeling van krachtige tools zoals SAP Customer Engagement Center, SAP Contact Center, SAP S/4HANA for Customer Management. Met deze tools biedt u uw klanten een uniforme beleving via uiteenlopende communicatiekanalen. Samen met u zorgen we voor een optimale Customer Experience.

  • Juiste kennis op het juiste moment: Met SAP Service Cloud beschikken uw service medewerkers over alle informatie die op dat moment relevant is.
  • Communicatiekanaal van keuze: Verlaag de drempel voor klanten om contact op te nemen met uw organisatie door het aanbod van sociale en traditionele kanalen.
  • Gepersonaliseerde beleving: Speel direct in op de wensen van de klant. Bied relevante aanbiedingen, kortingen en een zeer gepersonaliseerde beleving, door toegang tot volledige klantprofielen met aankoop- en servicehistorie, feedback en voorkeuren.
  • Selfservice portal: Hou de klant continu op de hoogte door een real-time overzicht van alle interacties en voortgang van serviceverzoeken in de selfservice portal.
  • Full-Service overal: Verleen een nog betere service, door eenvoudig maar beveiligde toegang tot informatie voor uw servicemedewerkers (service managers, technische monteurs etc.). Ongeacht de locatie, tijd of het device zijn uw medewerkers direct op de hoogte van de laatste stand van zaken; zelfs voorraad beheer.

SAP Customer Engagement Center

Twee krachtige modules binnen het Service platform van SAP zijn Customer Engagement Center en Contact Center. Met het Customer Engagement Center communiceert u zowel online als offline met de klant. Voorbeelden zijn: website, telefoon, e-mail, chat, post en zelfs fax.

Managers beschikken daarnaast over analyses en volgen alle klant contactmomenten (touch points) moeiteloos. Ook zijn ze in staat bepaalde trends te herkennen, zodat ze snel kunnen anticiperen op wensen en eventuele klachten.

  • Multi-Channel benadering (Online en offline)
  • Accurate informatie in één platform
  • Eenvoudige analyses en herkennen van trends van de verschillende touch points
  • Service automation

case • Public Finance • SAP Grantor Management • 

DUO kiest voor SAP Grantor Management voor uitbetalen van gelden aan onderwijsinstellingen

Nieuws • Public Finance • SAP Grantor Management • 

De eerste SAP GM (Grants Management) implementatie in Nederland is een feit!

Sales Cloud:
Smarter sales ‘any place, any time, any device’

Haal meer uit uw sales, door juiste inzichten, tijdbesparende tools en goed ingerichte processen.
Voor het optimaliseren van salesprocessen gebruikt iQibt Cloud for Sales van SAP. iQibt heeft een team van gecertificeerde SAP consultants die gericht op diverse sales processen het beste uit uw salesprocessen halen. Indien gewenst verzorgen zij het gehele traject. Van advies en implementatie tot beheer.

 

 

SAP Cloud for Sales

Cloud for Sales is een all-in-one oplossing, waar alle krachten van SAP samenkomen. Cloud for Customer, CallidusCloud en SAP Revenue Cloud zijn gebundeld in SAP Sales Cloud. Cloud for Sales kan zowel online als offline worden gebruikt en kenmerkt zich door het intuïtieve en de gebruiksvriendelijke Fiori interface. Minder clicks voor één handeling en dus een flinke tijdsbesparing. De oplossing kan zowel geïntegreerd worden met SAP ERP, SAP CRM, SAP Jam en tot slot SAP Business One. Ook kan de oplossing zowel client- als server side gekoppeld worden aan outlook.

Meer Focus

Cloud for Sales is ontwikkeld op basis van onderzoeksresultaten van diverse Sales teams. Obstakels zijn zodanig geoptimaliseerd, dat commerciële teams meer tijd overhouden aan waar zij goed in zijn; sales. Doordat de tool eenvoudig is te personaliseren, werkt iedere sales op de manier die zij prettig vinden.

Met SAP Cloud for Sales hebben commerciële teams

  • Real-time inzicht in gehele Sales Cycle door flexibel dashboard
  • 360 klant view (adresgegevens, feed updates, contactpersonen, leads, opportunities, afspraken, bijlagen, offertes en orders.)
  • Minimale administratie door geoptimaliseerde UI en quick create functionaliteit
  • Eenvoudige prognose en rapportage tools
  • Veel functionaliteiten offline beschikbaar
  • Daardoor snel anticiperen op leads en meer focus op sales

Onze opdrachtgevers

Meer weten?

Neem contact op met Rob van de Burgt