Paul Körschner SAP CX Consultant

Paul Körschner

“De klant staat bij mij centraal”

Na mijn afstuderen in de zomer van 2014 (Organization Studies) ging ik op zoek naar een carrière waarin ik kon werken met bedrijfsprocessen en IT. Ik heb tijdens mijn opleiding namelijk altijd genoten van de opdrachten waarin complexe bedrijfsprocessen geanalyseerd en geoptimaliseerd dienden te worden. Wat ik daarbij miste was de koppeling met IT, een machtig en onmisbaar wapen voor bedrijven. Dit interesseerde mij altijd heel erg. Hierdoor ben ik erg blij dat ik nu werkzaam ben binnen het SAP-domein.

Het is mijn streven om altijd zoveel mogelijk toegevoegde waarde te bieden aan klanten door SAP-oplossingen te leveren die perfect aansluiten op de wensen en behoeften van de klant. De klant staat bij mij centraal, net als deze centraal staat in CRM. Ik ben te beschrijven als een leergierige, communicatief sterke en respectvolle doorzetter die zijn afspraken nakomt.

De komende tijd ga ik mezelf verder specialiseren in SAP BCM en SAP CRM.

Profiel

  • Junior SAP consultant met affiniteit en passie voor bedrijfsprocessen en IT
  • Leergierig, communicatief sterk, respectvol, doorzettingsvermogen
  • Kennis van MM, SD, FI, BW, NW, ABAP, CRM, BCM