Marieke Wilms Certified Pega Business Architect

Marieke Wilms

“De klant tevreden stellen, het liefst boven verwachting”

Tijdens mijn werkzaamheden zie ik het als een uitdaging om net dat beetje meer te bieden zodat de klant boven verwachting tevreden is. Hierbij staan niet alleen de wensen van de klant centraal maar zo houd ik mezelf ook scherp en gedreven.

Deze mindset heb ik ontwikkeld tijdens mijn opleiding International Hospitality Management (Hogere Hotelschool). Door deze opleiding heb ik bepaalde competenties kunnen ontplooien die ik in mijn dagelijkse werkzaamheden kan toepassen.  Zo heb ik geleerd om de wensen van de klant voor ogen te houden, een scherp oog voor detail te hebben en hard te werken. Hiermee stimuleer ik mijn doorzettingsvermogen. Ongeveer anderhalf jaar geleden ben ik begonnen als Test & Quality engineer bij een IT-detacheerder. Wat mij over deze drempel heeft geholpen, is de kans die ik bij een van mijn vorige werkgevers heb gekregen. Hier heb ik het proces rond de implementatie van een nieuw reserveringsysteem geleid en uiteindelijk ook zelf getest. Dit was voor mij een eyeopener. Hierdoor besefte ik ineens dat er meer is. Dat er iets is waar mijn hart ligt en wat mijn passie is.

Tijdens mijn voorlaatste opdracht als tester in de verzekeringsbranche ben ik in aanraking gekomen met SAP. Tijdens deze opdracht heb ik een SAP claims-systeem getest en heb daarbij ook gewerkt met enkele SAP- consultants. Hierdoor heb ik mogen aanschouwen hoe mooi je SAP kunt implementeren ten behoeve van een bepaald bedrijfsproces. Ik besefte dat ik iets had gevonden waar ik meer van wilde weten en waar ik mij verder in wilde verdiepen. Deze kans en uitdaging heeft iQibt mij uiteindelijk geboden.

In iQibt zie ik een organisatie die niet alleen de belangen van de klant centraal heeft staan, maar ook die van haar medewerkers. Het zijn de medewerkers die de waardevolle kennis hebben om de gestelde doelen en resultaten te behalen bij de klant. Zelf wil ik hier ook graag een steentje aan bijdragen en een toegevoegde waarde zijn voor de klant. In mijn werk ben ik altijd op zoek naar een uitdaging. Ik ga obstakels niet uit de weg maar ga daarbij altijd creatief op zoek naar een oplossing. Ik wil graag de gevraagde kwaliteit leveren en heb daarbij een scherp oog voor detail. Door mijn enthousiasme en positieve instelling probeer ik altijd een fijne werksfeer te creëren. Dit maakt mij ook een goede teamplayer.

Profiel

  • Junior SAP Consultant met een internationaal georiënteerde achtergrond in Hospitality Management
  • Ervaring met: SAP CM, SAP testen (module kennis)
  • Methodieken: Agile/Scrum, Lean, TMAP Next, ISTQB
  • Branchekennis: verzekeringen algemeen, zakelijke dienstverlening, onderwijs
  • Eigenschappen: leergierig, enthousiast, gedreven, flexibel, oplossingsgericht en een scherp oog voor detail