Faramarz Moghaddam CX Consultant

Faramarz Moghaddam

“Bij mij staan de wensen en de beleving van gebruikers centraal”

Mijn eerste ervaring met ICT gaat terug naar 1993 toen ik voor het eerst de programmeertaal Basic leerde. Na een aantal jaar hands-on ervaring te hebben opgedaan met zakelijke ICT-oplossingen kwam ik in 2007 in de SAP-wereld terecht. Twee en een half jaar werkervaring bij SAP Nederland als CRM functioneel consultant opende een nieuwe horizon voor mij. Door mijn proces- en softwarekennis en analytisch vermogen ben ik in staat om wensen van de business naar ICT-oplossingen te vertalen. Bij mij staan de wensen en de beleving van gebruikers centraal.

Ik heb in de afgelopen jaren veel projectervaring opgedaan in verschillende branches, zowel in Nederland als in het buitenland. Hierdoor heb ik onmisbare kennis opgebouwd van een breed scala aan processen en oplossingen bij mkb en grote organisaties. Deze ervaringen en kennis neem ik graag mee naar een nieuwe opdracht.

Ik ben enthousiast en leergierig, communiceer open en direct en heb een groot analytisch vermogen. Ik blijf op de hoogte van de nieuwe technologische ontwikkelingen en trends. Ik werk goed zowel in een team als zelfstandig.

Profiel

  • Expert in: SAP CRM, SAP BCM (Contact Center), SAP Fiori, SAP Cloud for Customer
  • Ervaring met: SAP CRM Mobility, blauwdruk, testscripts, proces analyseren, trainen/opleiden
  • Activiteiten: blauwdruk, functioneel ontwerp, inrichten, testen, opleiden, adviseren, integratie
  • Rollen: architect, functioneel consultant, trainer
  • Eigenschappen: gedreven, enthousiast, leergierig, resultaatgericht, analytisch, collegiaal
  • Domeinen: media, gerechtsdeurwaarders/incasso, informatie technologie, mining, chemicals, public sector
  • Klanten: Achmea, Perfect for People, BIA S.A., Lhoist Benelux,  Sanoma, Valor B.V., M.G. De Jong, Sara Lee, P-direkt, Hästens Zweden , Shell UK